اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

تاریخ عرضه آخرین DLC داستانی Far Cry 6 مشخص شد

یوبی سافت اعلام کرده است که  “جوزف: فروپاشیدن” (Joseph: Collapse) ، سومین و آخرین DLC داستانی بازی Far Cry 6 در تاریخ 19 بهمن (8 فوریه) عرضه خواهد شد.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

این DLC بازیکنان را در نقش آنتاگونیست  نسخه پنجم سری یعنی جوزف سید قرار می دهد که در یک ماجراجویی سبک روگ لایت در  جزیره مونتانا  رخ خواهد داد.این داستان جدید جوزف را در حال مبارزه با شیاطین درونی اش نشان می دهد و در این راه  برای رویارویی با اعضای خانواده‌اش که در فارکرای 5 هم نقش های شرورانه ای داشتند، تلاش می‌کند.

همچنین به مانند دو دی ال سی  قبلی ، که به طور مشابهی شخصیت های منفی نسخه های سوم و چهارم بازی (Vaas Montenegro و Pagan Min) را به تصویر کشیده بودند، و مطابق با سبک روگ لایک بازی، مرگ شخصیت اصلی بازی در هر نقطه ای از بازی منجر به برگشت به نقطه شروع بخش داستانی می شود. اما می توان با انجام چالش‌ها و ماموریت‌ها امتیازاتی را به دست آورد که به ارتقا سلاح‌ها افزایش مهارت و سلامت جوزف کمک می کنند و بدین صورت در تلاش های بعدی پیشروی آسانتر خواهد شد.

آخرین قسمت از سه گانه DLC های بازی فارکرای 6 همانند دو قسمت اول از ابتدا تا انتها به صورت کوآپ قابل بازی خواهد بود.افزون بر آن به لطف سیستم  Buddy Pass، بازیکنان می‌توانند از یکی دیگر از دوستان خود که صاحب بازی است دعوت کنند تا در طول سفر او را همراهی کنند، حتی اگر خود آن فرد سیزن پس بازی را خریداری نکرده باشد.برای مشاهده بررسی بازی فارکرای 6 کلیک کنید.

“جوزف:فروپاشیدن” (Joseph: Collapse)، برای کسانی که قبلاً سیزن پس بازی  Far Cry 6 را خریداری کرده‌اند، رایگان خواهد بود، اما در زمان عرضه بر روی پلتفرم های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس|اس، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا ، می‌توان آن را به‌صورت جداگانه با قیمت 15 دلار خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا