اخبار بازی

نمایش گیمپلی بازی Far Cry 6 برای همین هفته تأیید شد

پس از شایعاتی که اخیرا در چند وقت اخیر مطرح شده بود، یوبیسافت رسما تأیید کرد که گیمپلی بازی Far Cry 6 را در جمعه همین هفته نمایش خواهد داد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Far Cry 6

شرکت Ubisoft این خبر را با انتشار تیزر کوتاهی از بازی اعلام کرده است. اولین نمایش گیمپلی بازی به‌طور دقیق‌تر در تاریخ 28 می (7 خرداد)، ساعت 21:00 از طریق کانال رسمی یوبیسافت بر روی یوتیوب پخش خواهد شد. جزئیات و طول این نمایش در حال حاضر نامشخص است.

در ابتدا قرار بود که فار کرای 6 در ماه مارچ امسال (2 ماه پیش) عرضه شود، اما یوبیسافت تاریخ عرضه بازی را عقب‌تر انداخت. پس از آن، شاهد انتشار اطلاعات چندانی از Far Cry 6 نبودیم. البته می‌دانیم یوبیسافت تأیید کرده که این عنوان تا قبل از مارچ سال 2022 یعنی کمتر از یک سال دیگر عرضه خواهد شد.

بازی Far Cry 6 در کنار رایانه‌های شخصی، به‌صورت بین نسلی برای کنسول‌های  پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و همچنین گوگل استیدیا منتشر می‌شود. شایان ذکر است که چند هفته دیگر رویداد Ubisoft Forward نیز در اولین روز از شروع E3 یعنی تاریخ 22 خرداد برگزار می‌شود و ممکن در آنجا نیز شاهد نمایش دیگری از بازی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا