اخبار بازی

تریلر سینماتیک بازی Far Cry 6 منتشر شد

در جریان رویداد Ubisoft Forward، از تریلر سینماتیک بازی Far Cry 6 رونمایی شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

یوبیسافت همان‌طور که وعده داده بود، در جریان رویداد یوبی سافت فوروارد اولین تریلر سینماتیک بازی فارکرای 6 را منتشر کرد. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات خاصی را از گیمپلی بازی به‌اشتراک نمی‌گذارد، اما می‌توانیم آنتاگونیست جدید سری را در آن مشاهده کنیم.

شخصیت منفی جدید که وظیفه اجرای آن را آقای Giancarlo Esposito (بازیگر سریال‌های Better Call Saul و Breaking Bad) بر عهده دارد، هدایت جزیره‌ای به نام “یارا” را در دست گرفته و بازیکن باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا با نقشه‌های او پسرش مقابله کند. بازیکن در نقش Dani Rojas (که می‌تواند یک شخصیت مذکر یا مونث باشد) سعی می‌کند تا با برقراری ارتباط با سایر متحدان خود، سراسر جزیره “یارا” را به نابودی بکشاند.

بازی Far Cry 6 در تاریخ 18 فوریه سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. گفته شده که نسخه PC بازی، از طریق فروشگاه‌های Uplay و Epic Games در دسترس قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا