اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی‌های Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine تأخیر خوردند

طبق اعلام یوبیسافت، تاریخ انتشار دو بازی Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine تا سال مالی بعدی به تعویق افتاده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine

شرکت Ubisoft این خبر را در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد. همانند بسیاری از بازی‌های دیگر، این دو عناوین نیز مراحل ساخت خود را از طریق کار در خانه توسط سازندگان پیش می‌برند و همین موضوع چالش‌هایی را به‌وجود آورده است. به گفته یوبیسافت، هردو عنوان مذکور در صورت عدم وجود شیوع کووید-19 در زمان برنامه‌ریزی شده قبلی منتشر می‌شدند. یوبیسافت همچنان در تلاش است تا شرایط کار از خانه را برای کارمندان خود بهبود دهد.

با اینکه تاریخ جدید دقیقی برای انتشار Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine اعلام نشده، اما یوبیسافت عنوان کرده که هر دو بازی در سال مالی آینده عرضه می‌شوند. به عبارتی دیگر، این دو عنوان در بازه زمانی بین آپریل 2021 (فروردین 1400) تا مارچ 2022 (فروردین 1401) راهی بازار خواهند شد.

ابتدا قرار بود که Far Cry 6 در فوریه سال 2021 به‌صورت بین نسلی عرضه شود. از طرف دیگر،  بازی Rainbow Six Quarantine که تاریخ عرضه دقیقی نداشت، برای دومین بار تأخیر خورده است. با اینکه در ابتدا پلتفرم‌های معرفی شده Rainbow Six Quarantine کنسول‌های نسل هشتمی و PC بود، اما با تأخیر اخیر این احتمال وجود دارد که پلتفرم‌های مقصد بازی تغییر یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا