اخبار بازی

تب طرفداران Fallout: New Vegas برای ساخت قسمت دوم این بازی بالا گرفت

با اینکه تنها چندین ساعت از اعلام خبر خرید کمپانی مادر بتسدا سافت‌ورکز توسط شرکت مایکروسافت می‌گذرد، طرفداران بازی Fallout: New Vegas همچنان با شور و شوق فراوان روی پست‌های توییتر در حال درخواست از دو استودیو آبسدین و بتسدا برای ساخت قسمت دوم یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ هستند.

Fallout: New Vegas 2 Could Happen, Thanks To The Microsoft/ZeniMax Deal -  saveupdata.com

با حضور هر دو استودیوی بتسدا و آبسدین در زیر چتر ایکس‌باکس امید طرفداران بازی برای ساخت ادامه‌ی این عنوان نقش‌آفرینی محبوب بیشتر شده است. استودیوی آبسدین نیز در جواب یکی از طرفداران که پرسید آیا احتمال ساخت بازی Fallout: New Vegas 2 وجود دارد تنها به پاسخ با یک ایموجی شراگ بسنده کرد ولی همین پاسخ ساده بیش از 91 هزار بار باز نشر شد و هیجان طرفداران این بازی را چندین برابر کرد.

استودیوی آبسیدن در حال حاضر مشغول کار بر روی عنوان نقش‌آفرینی Avowed و بازی Grounded است، چندی پیش نیز خبری مبنی بر ساخت بازی جدیدی توسط جاش سایر کارگردان بازی  Fallout: New Vegas منتشر شده بود که عنوان آن هنوز مشخص نیست. با اینحال که بازگشت بازی Fallout: New Vegas در حال حاضر کمی بیش از حد خوشبینانه به نظر می‌رسد اما دیگر غیر ممکن نیست و باید دید که آیا حالا به کمک مایکروسافت رویای طرفداران تحقق می‌یابد یا خیر.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا