اخبار بازی

نگرانی طرفداران از مدت زمان بازی Marvel’s Spider Man 2

چند روز پیش گیمری از دریافت تروفی پلاتینیوم بازی Marvel’s Spider Man 2 خبر داد و اسکرین شاتی از آن را در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت. البته هنوز این عنوان به صورت رسمی عرضه نشده است اما این گیمر به نسخه‌ فیزیکی این بازی پیش از انتشار دسترسی پیدا کرده و نه تنها بازی را تجربه کرد، بلکه هر چیزی که در آن قابل انجام دادن بود را هم به اتمام رساند.

تروفی‌ها به مانند پاداش‌هایی هستند که گیمر در قبال انجام دادن فعالیت‌هایی مشخص درهنگام انجام بازی دریافت می‌کند. بسیاری از این تروفی‌ها در طول بخش داستانی و کمپین بازی با انجام اعمال ساده به دست می‌آیند، اما برای دریافت تروفی پلاتینیوم موضوع مقداری متفاوت است زیرا برای کسب آن میبایست تقریبا تمام مراحل جانبی بازی را به اتمام برسانید. ی

تقریبا یک هفته پیش بود که، ChrisGaming95 خبر دریافت تروفی پلاتینیوم این بازی را به اشتراک گذاشت. طبق ادعای او، دریافت تروفی پلاتینیوم بازی Marvel’s Spider Man 2، در ۳۰ ساعت امکان پذیر است که این موضوع باعث ایجاد نگرانی در میان هواداران این عنوان شد. زیرا آن‌ها معتقند 30 ساعت، زمان کمی برای به اتمام رساندن بازی و دریافت سخت‌ترین تروفی این عنوان محسوب می‌شود.

دریافت تروفی پلاتینیوم عنوان Marvel’s Spider Man و Marvel’s Spider Man Miles Morales به ترتیب در حدود ۳۵ و ۱۸ ساعت زمان نیاز دارد. با توجه به این موضوع که ChrisGaming95 تروفی پلاتینیوم بازی God of War Ragnarök را سریع‌تر از میزان متوسط به دست آورده، می‌توان تصور کرد که او بازیکن سریعی است. در حالی که برخی معتقدند بازی Marvel’s Spider Man 2 باید از شماره قبلی خو بزرگ‌تر باشد، برخی معتقدند ۳۰ ساعت برای این عنوان مناسب است. این عنوان در تاریخ 20 اکتبر به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا