اخبار بازی

اطلاعات مجموعه بازی Fallout Legacy Collection لو رفت

بازی Fallout Legacy Collection

به تازگی اطلاعات مجموعه بازی Fallout Legacy Collection بازی در فروشگاه Amazon Germany ظاهر شده و قرار است تمامی عناوین اصلی این مجموعه بازی نقش‌آفرینی در قالب یک پکیج در اختیار مخاطبین قرار بگیرد.

همان‌طور که گفته شد این کالکشن شامل تمامی عناوین اصلی Fallout بوده و از سه نسخه اول تا بازی Fallout 4 در آن یافت می‌شوند. ساخته‌های استودیو Obsidian یعنی Fallout New Vegas و بازی Fallout Tactics و هم‌چنین تمامی بسته‌های الحاقی نسخه سوم، نسخه چهارم و New Vegas نیز در آن حضور دارند. تنها نکته قابل توجه که البته چندان نیز جای شگفتی و تعجب ندارد عدم حضور بازی Fallout 76 در این کالکشن است.

مجموعه بازی Fallout Legacy Collection قرار است تنها برای پلتفرم کامپیوترهای خانگی در تاریخ 25 اکتبر برابر 3 آبان عرضه شود. قیمت آن برابر 40 یورو درج شده که حدودا برابر 45 دلار می‌شود. البته چنان‌چه این باندل واقعی باشد انتظار می‌رود با همان قیمت 40 دلار در دسترس قرار بگیرد. تاکنون شرکت بتسدا واکنشی به این کالکشن نشان نداده و مشخص نیست این کالکشن در چه مناطقی عرضه خواهند شد. چنان‌چه این باندل واقعیت داشته باشد باید به‌زودی صحت اطلاعات آن مورد تایید قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا