اخبار بازی

آپدیت جدید بازی Fallout 76 موقعیت بازیکنان برتر را از نقشه حذف می‌کند

بازی Fallout 76

در آپدیت جدید بازی Fallout 76 که به تازگی منتشر شده است دیگر در حالت Survival موقعیت بازیکنان برتر بر روی نقشه نمایش داده نمی‌شود.

شرکت Bethesda سازنده و ناشر عنوان Fallout 76 از زمان انتشار این عنوان، با ارائه آپدیت‌های مختلف سعی در رفع مشکلات و باگ‌های مختلف این بازی را داشته است. در جدیدترین آپدیت منتشر شده برای این بازی علاوه بر بهبودهای فنی، تغییراتی در حالت Survival بازی نیز اعمال شده است. Survival mode همانطور که از نامش پیداست تلاش برای بقاء است. بازیکنان در کنار حالت داستانی بازی (Adventure mode) می‌توانند این حالت را نیز تجربه کنند. گیم‌پلی حالت بقاء سخت‌تر و هیجان‌انگیزتر از حالت معمولی بازی است و در آن بازیکنان بدون هیچ محدودیتی با یکدیگر به نبرد می‌پردازند. در صورت پیروزی در رقابت‌ها، بازیکنان امتیاز بدست می‌آورند که این امتیازات نشان دهنده رتبۀ آنها در این حالت است.

در گذشته موقعیت سه‌ بازیکن برتر حالت Survival mode ، در نقشه نمایش داده می‌شد و این اتفاق در حالتی بود که سه نفر برتر در لیدربورد (Leader Board) بازی نیز قابل مشاهده بودند و بازیکنان می‌توانستند آمار و ارقام خود را با آن‌ها مقایسه کنند. نمایش موقعیت بازیکنان برتر در نقشه باعث می‌شود تا سایر بازیکنان بتوانند آنها را راحت‌تر پیدا کنند و با تلاش بیشتر، رتبه برتر را تصاحب نمایند. اما در آپدیت جدید بازی Fallout 76 که به تازگی منتشر شده، دیگر تاکیدی بر بازیکنان برتر وجود ندارد و موقعیت آنها در نقشه نمایش داده نمی‌شود. این اتفاق برای بازیکنان برتر بسیار مفید است زیرا باعث می‌شود تا اطمینان خاطر داشته باشند که برای خوب بازی کردن، مجازات نمی‌شوند. سایر بازیکنان هم می‌توانند رقابت را در لیدربورد بازی پیگیری کنند.

شرکت Bethesda پس از عرضۀ بازی Fallout 76 ، با انتشار آپدیت‌های مختلف سعی کرده تا باگ‌ها و مشکلاتی نظیر لودینگ‌های طولانی یا کم شدن آیتم‌های لجندری در بازی و بصورت کلی ، مشکلاتی که در فریم ریت ، سرعت و کیفیت بازی وجود دارد را بهبود ببخشد. با وجود چنین مشکلاتی بازیکنان هنوز به سری Fallout علاقه نشان می‌دهند و شرکت Bethesda نیز به این علاقه پاسخ داده و به منظور بالا بردن کیفیت بازی Fallout 76 اعلام کرده است که بروزرسانی‌های دیگری نیز در آینده برای این بازی منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا