اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

تاریخ انتشار نسخه نسل نهمی بازی Fallout 4 مشخص شد

بتسدا قبلا در سال 2022 اعلام کرده بود که در حال کار روی نسخه native و اصطلاحا بومی بازی Fallout 4، برای کنسول‌های نسل نهمی است؛ با این حال و بعد از صبر زیاد، تا الان خبری از این ورژن خاص منتشر نشده بود تا اینکه کمپانی سرانجام از تاریخ عرضه آن رونمایی کرد.

قبلا حدس زده می‌شد که ورژن نسل جدید Fallout 4 همزمان با انتشار سریال لایو اکشن این فرنچایز عرضه شود، حالا و پس از استقبال گسترده منتقدان از سریال جدید آمازون، بتسدا اعلام کرد که به‌روزرسانی نسل بعدی این بازی در تاریخ 25 آپریل (6 اردیبهشت) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس، بصورت رایگان، عرضه خواهد شد.

این به‌روزرسانی حالت‌های جدید Performance و Quality را به بازی اضافه می‌کند که یکی وضوح تصویر را بیشتر، و دیگری گیم‌پلی را به 60 فریم بر ثانیه ارتقا می‌دهد.

بتسدا همچنین اعلام کرده است که این آپدیت یک کوئست و ماموریت جدید را به بازی اضافه خواهد کرد که Echoes of the Past نام دارد و گروه‌های قبل از جنگ معروف Enclave را معرفی می‌کند.

البته که بازی یک به‌روزرسانی رایگان برای کنسول‌های نسل هشتمی هم دریافت می‌کند که علاوه بر اضافه شدن کوئست فوق، بهبودهای فنی و رفع مشکل لاگین را نیز به همراه خواهد داشت. Fallout 4 همچنین آپدیت کوچکی برای رایانه‌های شخصی هم خواهد داشت و سازندگان تایید کردند که بازی برای کنسول Steam Deck نیز منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا