اخبار بازی

احتمال رونمایی از ریمستر بازی Fallout 3 قوت گرفت

بازی fallout 3

طی چند روز گذشته، اشارات مختلفی به فرنچایز Fallout با استفاده از راه و روش‌های مختلف در سطح اینترنت صورت گرفته است. آخرینِ این اشارات، مربوط به شمارش‌گر معکوس در لیست جدید فروشگاه آمازون می‌شود که به سبک عناوین مذکور بوده و باعث آن شده تا طرفداران تصور کنند رونمایی جدیدی در راه است. برخی حدس می‌زنند این رونمایی مربوط به ریمستر بهترین نسخه «فال‌ اوت» یعنی «نیو وگاس» باشد و عده‌ای نیز تصور می‌کنند شرکت Bethesda قصد رونمایی از یک کالکشن که عناوین قدیمی سری را دربر می‌گیرد دارد.

اما نکته جالب، مربوط به شمارش‌گر مذکور می‌شود. این شمارنده که از عدد 10 آغاز  و به 0 منتهی می‌شود، به محض رسیدن به شماره 3، توقفی کوتاه کرده و حرف L روی صفحه به طور ناگهانی ظاهر می‌شود که هنوز مشخص نیست این حرف مخفف چه کلمه‌ای باشد. در هر صورت، به واسطه توقف روی شماره 3، طرفداران حدس می‌زنند بتزدا درحال ساخت ریمستر بازی Fallout 3 بوده و قصد جبران اشتباهات گذشته و حفظ آبروی فرنچایز Fallout را دارد. (به واسطه وضعیت بدی که بازی Fallout 76 هنگام عرضه داشت)

ضمن این که عرضه ریمستر توسط این شرکت مورد دور از ذهنی نیست، چرا که پیش‌تر نیز عنوان Skyrim: Special Edition را برای کنسول‌های نسل هشت منتشر نمود. گفتنیست عنوان Rage 2 نیز به همین شکل توسط فروشگاه والمارت لو رفت. بر اساس لیست لو رفته توسط آمازون(که بعداً توسط فروشگاه حذف شد) «شرکت بتزدا» قصد دارد عنوان نا مشخصی را با قیمت 59.99$ برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در پکیج‌های استاندارد، دیلاکس و نسخه کالکتور عرضه کند.

هم اکنون می‌توانید بررسی بازی Fallout 76  را از طریق این لینک مطالعه کنید

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا