اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5نینتندو سوییچ

بازی Fall Guys رایگان می‌شود؛ اعلام تاریخ عرضه نسخه‌های ایکس باکس و سوئیچ

فصل اول بازی Fall Guys: Ultimate Knockout از تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) به‌صورت رایگان در دسترس خواهد بود و همچنین دارندگان کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوئیچ، بالاخره این عنوان را در همین تاریخ دریافت خواهند کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Fall Guys Ultimate Knockout

حدود یک سال پس از خریده شدن استودیوی Mediatonic توسط شرکت اپیک گیمز، این توسعه‌دهنده اعلام کرده که عنوان بتل رویال Fall Guys به‌زودی به‌طور رایگان برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. این استودیو همچنین یک نسخه Native را برای کنسول پلی استیشن 5 نیز معرفی کرده که با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. کنسول نینتندو سوئیچ نیز این عنوان را در حالت دستی با رزولوشن 720p و 30 فریم، و در حالت داک با رزولوشن 1080p و 30 فریم اجرا می‌کند.

کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از حساب کاربری اپیک گیمز خود، از قابلیت کراس پلی بهره ببرند و پیشرفت‌های خود را به پلتفرم‌های مختلف انتقال دهند. گفته شده که نسخه رایگان بازی، در حقیقت یک ورژن بهبود یافته از فصل اول بازی محسوب می‌شود.

دارندگان فعلی بازی نیز Legacy Pack را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد که دسترسی به مواردی مانند سیزن پس پریمیوم و لباس‌های جدید را در بر دارد. پس از رایگان شدن Fall Guys، دارندگان نسخه استیم همچنان می‌توانند به تجربه بازی بپردازند، اما کاربران جدید بر روی رایانه‌های شخصی مجبورند تا این عنوان را از طریق فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند.

در ادامه می‌توانید جزئیات فنی بازی بر روی کنسول‌های مختلف ایکس باکس را مشاهده کنید:

جزئیات فنی بازی Fall Guys بر روی کنسول‌های ایکس باکس

بازی Fall Guys ابتدا در تابستان سال 2020 برای پلی استیشن 4 و PC عرضه شد و به‌سرعت توانست تا به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. با رایگان شدن فصل اول بازی، احتمالا کاربران جدیدی جذب آن خواهند شد و باید دید چه تغییراتی را در آمار و ارقام مربوط به بازیکنان فعال Fall Guys شاهد خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا