اخبار بازی

سازندگان بازی Fall Guys استودیوی جدیدی را تأسیس می‌کنند

استودیو Mediatonic، سازنده عنوان Fall Guys، با انتشار توئیتی اعلام کرد که استودیویی جدیدی را در لیمینگتون اسپا (لندن) تأسیس می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Fall Guys

بازی Fall Guys با برداشت متفاوت و جذابی از بتل رویال، یکی از بزرگترین تجربه‌های مولتی پلیر سال 2020 را ارائه داد. در حالی که بازی موفق شده تا در 4 بخش مختلف در مراسم The Game Awards امسال کاندید شود، سازندگان آن اعلام کرده‌اند که استودیوی جدیدی را تأسیس می‌کنند و از همین حال به‌دنبال استخدام و جذب افراد بیشتر هستند.

نائب رئیس بخش هنری کمپانی یعنی آقای Phil Warner مدیریت استودیوی جدید را بر عهده خواهد داشت. گفته شده که او در استودیوی جدید علاوه بر ادامه دادن کار خود بر روی Fall Guys، بر روی چندین پروژه هیجان‌انگیز دیگر نیز مشغول خواهد شد.

مدیاتونیک در حال حاضر در مناطق مختلفی مانند لندن، گیلفورد، برایتون و مادرید شعبه دارد. با اینکه بسیاری از افراد Mediatonic را به واسطه فال گایز می‌شناسند، اما این استودیو سابقه ساخت عناوین مختلفی در ژانرهای گوناگون را دارد. از جمله این بازی‌ها می‌توان Fable Fortune و Gears POP را مثال زد.

باید دید پروژه بزرگ دیگری نیز در کنار ادامه پشتیبانی از فال گایز در کار خواهد بود یا خیر. در حال حاضر اما این استودیوی مستقل فصل سوم Fall Guys را در آستانه کریسمس با تمی زمستانی معرفی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا