اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی‌های Fall Guys و Outer Wilds در راه نینتندو سوئیچ

در برنامه نینتندو دایرکتی که ساعاتی پیش پخش شد، اعلام گشت که دو بازی بزرگ و قابل توجه دیگر در تابستان آینده برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهند شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های Outer Wilds و Fall Guys

بازی Fall Guys که ابتدا در سال گذشته برای PS4 و PC عرضه شده بود، از تابستان آینده در دسترس کاربران نینتندو سوئیچ قرار می‌گیرد. استودیو Mediatonic با برداشت جالب و خاص خود از بتل رویال موفق شد تا در سال 2020 در مدتی کم میلیون‌ها کاربر جذب کند و حسابی بازیکنان را شگفت‌زده سازد.

عنوان جدید بعدی که برای سوئیچ معرفی شده نیز اثر تحسین‌شده استودیو Mobius Digital یعنی بازی Outer Wilds است. این عنوان اتمسفریک ماجراجویی که جایزه اصلی بفتا را نیز کسب کرد، ابتدا در سال 2019 برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین PC عرضه شده بود.

هر دوی این بازی‌ها به عنوان بخشی از “برنامه‌های نینتندو برای نیمه اول سال 2021” نمایش داده شدند، اما در حال حاضر بجز پنجره عرضه در تابستان 2021 زمان دقیقی را برای انتشار این عناوین بر روی نینتندو سوئیچ نداریم. مطمئنا با گذر زمان، جزئیات بیشتری از زمان دقیق عرضه هر دو بازی Fall Guys و Outer Wilds بر روی سوئیچ خواهیم شنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا