اخبار بازی

تعداد نسخه‌های به فروش رفته‌ Spider-Man به عددی شگفت‌انگیز رسید

تنها ۴ ماه از انتشار عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴ یعنی بازی Spider-Man می‌گذرد و طی این مدت کوتاه، فروش این بازی از مرز ۹ میلیون نسخه گذشته است!
سال‌ها و سال‌ها شاهد انتشار نسخه‌های متفاوتی از ابرقهرمان نیویورکی در صنعت بازی بوده‌ایم، اما هیچ کدام شایستگی Spider-Man را در هنر هشتم به اثبات نرسانده بودند. تا این‌که در نوامبر سال گذشته استودیوی اینسامنیاک گیمز با همکاری سونی Marvel Spider-Man  انحصاری پلی‌استیشن ۴ را به انتشار رساند. عنوانی که در کنار دریافت امتیازات بسیار خوب از منتقدین، نامزد جایزه‌ی بهترین بازی سال شد و حالا به فروشی شگفت‌انگیز رسیده است.

 width=800 height=450 /></p><p dir=rtl>در سال های پایانی عمر <a href=https://bazicenter.com/tag/playstation-4>کنسول PS4</a> و با فروش ۹۱.۶ میلیون دستگاهی این کنسول، افراد زیادی شانس تجربه‌ی بازی را داشته‌اند و این اهرم در کنار سطح کیفی بازی کمک زیادی به فروش‌اش داشته است.<a href=https://bazicenter.com/tag/insomniac-games> استودیو Insomniac </a>سرانجام طلسم حضور قدرتمند Spider-Man در بازی‌های ویدئویی را شکست و باید دید با این سطح از موفقیت تجاری، آیا ادامه‌ای برای آن شاهد خواهیم بود یا خیر.</p><div class=

برچسب ها

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا