اخبار بازی

Fable Legends کنسل شد و Lionhead در حال تعطیل شدن است

«مایکروسافت» دقایقی پیش اعلام کرد که مراحل ساخت بازی «Fable Legends» را متوقف کرده است و همچنین در حال گفتگو برای تعطیل کردن استودیوی «Lionhead» است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

مایکروسافت اعلام کرد که این تصمیم بعد از ملاحظات زیاد اتخاذ شده است. استودیو لاین هد خانه‌ی «Peter Molyneux» و سازنده‌ی سری بازی Fable بود. همچنین در ادامه‌ی این خبر اعلام شد که استودیو «Press Play» سازنده عناوینی نظیر «Max: The Curse of Brotherhood و Kalimba» نیز تعطیل می‌شود. بازی فیبل لجندز در اوایل سال 2014 میلادی معرفی شد و برای عرضه در سال 2015 میلادی در نظر گرفته شده بود اما مدام در حال تاخیر بود و حتی بتای بازی با چندین تاخیر روبرو شد. اوایل سال 2016 میلادی مایکروسافت اعلام کرد که فیبل لجندز بعنوان یکی از عناوین مشترک «PC,XBO» دارای بخش چند نفره‌ی «4v1» است و همچنین دارای قابلیت «cross-platform» نیز هست.

 

بیانیه رسمی مایکروسافت به این شکل است:

« امروز من توضیحات سختی برای ارائه دارم که تعدادی از استودیوهای ما در انگلیس و دانمارک را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بعد از ملاحظات فراوان ما تصمیم به متوقف کردن مراحل ساخت بازی فیبل لجندز کردیم و همچنین در حال گفتگو با اعضای لاین هد برای تعطیلی این استودیو و همچنین استودیوی Press Play در دانمارک هستیم.»

« تصمیمات سختی بود و ما براحتی این تصمیمات را نگرفتیم و این تصمیمات حاصل ضعیف عمل کردن استویدوهای فوق نیستند. ما ازاینکه استعدادهایی نظیر آن‌ها را در کنار خود داشتیم بسیار خوشبختیم. لاین هد در دهه‌ی گذشته با سری بازی فیبل دل میلیون‌ها طرفدار را شاد کرده است. پرس پلی با عناوین خاص و خلاقانه ای نظیر Max: The Curse of Brotherhood و Kalimba نفوذ خود در این صنعت را اثبات کرده است و طرفداران مشتاقی را به سوی خود کشانده است. این تصمیمات در راستای تمرکز و سرمایه‌گذاری بیشتر مایکروسافت برای بازی‌هایی که برای طرفداران جذابیت بیشتری دارند بود. »

« من از طرف تمام اعضای مایکروسافت اعلام می‌کنم که ما همچنان به پشتیبانی از جامعه‌ی توسعه‌ی بازی در بریتانیا و دانمارک متعهد هستیم و مایکروسافت همچنان به پشتیبانی از بازی‌های جدید و اصیل خواهد پرداخت. از بازی‌های پر هزینه ای نظیر Quantum Break از رمدی گرفته تا عناوین ماجراجویی نظیر Sea of Thieves از Rare و بازی‌های مستقلی نظیر Ori .»

«در آخر ما از اعضای لاین هد و پرس پلی بخاطر کمک‌هایی که به Xbox و بازی‌ها کردند تشکر می‌کنیم. ما در قبال آن‌هایی که از تصمیمات ما تحت تاثیر قرار گرفتند احساس تعهد می‌کنیم و بطور نزدیک با آن‌ها در ارتباط خواهیم بود برای یافتن موقعیت‌های شغلی برای آن‌ها چه در داخل مایکروسافت چه حارج از آن »

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا