اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

شایعه: احتمال عرضه بازی Fable در سال 2025

طبق ادعای NateTheHate، اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی، ریبوت عنوان Fable در مقطعی از 2025 منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Fable

مایکروسافت و استودیوهای ایکس باکس با دست پر به استقبال 2024 آمده‌اند. در کنار Indiana Jones and the Great Circle و Avowed، عنوان موردانتظار Senua’s Saga: Hellblade 2 در فهرست بازی‌های برنامه‌ریزی‌شده ایکس باکس برای امسال قرار دارد. شاید هنوز برای صحبت در مورد سال 2025 کمی زود باشد، اما به‌نظر می‌رسد یکی از عناوین فرست پارتی بزرگ مایکروسافت برای سال آینده نیز لو رفته باشد.

به‌تازگی NateTheHate، اینسایدر مطرح بر روی فروم ResetEra مدعی شده که ساخته موردانتظار استودیوی Playground Games برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده است. البته مثل همیشه باید در نظر داشت که ممکن است برنامه‌ها دچار تغییر و تحول شوند. با این‌حال، حداقل بر اساس این شایعه ریبوت بازی Fable بالاخره در سال 2025 منتشر خواهد شد.

مایکروسافت ابتدا در سال 2020 از این ریبوت رونمایی کرده بود. پس از آن حدود یک سال پیش، شاهد اولین تریلر In-engine بازی در شوکیس ایکس باکس بودیم. مدتی پیش مایکروسافت از بازگشت شوکیس ایکس باکس در ماه ژوئن امسال خبر داد و باید دید که آیا نمایش بازی Fable نیز بخشی از این شوکیس خواهد بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا