اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بازی Fable به مدت 4 سال در حال ساخت بوده است

به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان بازی Fable اشاره کرده که به مدت 4 سال بر روی این پروژه مشغول بوده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Fable

توئیت اخیری که تام گالتن، مهندس ارشد استودیوی Playground Games بر روی صفحه شخصی خود قرار داده، اطلاعات جدیدی را در مورد مدت زمان ساخت بازی Fable به ما می‌دهد و از این بابت، توجهات زیادی به سوی این توئیت جلب شده است. او به‌تازگی یک سال دیگر از کار کردن خود در استودیوی پلی‌گراند گیمز را جشن گرفته و در این توئیت نوشته: «4 سال کار کردن بر روی Fable در WeArePlayground@. به‌شدت برای این بازی هیجان‌زده‌ام.»

این بدین معنی است که Fable جدید از سال 2017، یعنی یک سال پس از کنسل شدن Fable Legends و تعطیلی استودیوی Lionhead Studios، در حال ساخت بوده. البته باید در نظر داشت که در این میان، ممکن است مراحل پیش تولید نیز محاسبه شده باشد.

بازی Fable ابتدا در اواسط سال 2020 برای  ایکس باکس سری ایکس|اس و رایانه‌های شخصی معرفی شد و پس از آن، سازندگان جزئیات چندانی را به اشتراک نگذاشتند. البته می‌دانیم که آنا مگیل، نویسنده بازی Control به عنوان نویسنده ارشد بر روی Fable مشغول کار است و همچنین طبق فهرست‌های شغلی استودیو، این عنوان با موتور گرافیکی ForzaTech توسعه می‌یابد.

همان‌طور که می‌دانید، استودیوی Playground Games در این مدت همچنین مشغول توسعه بازی Forza Horizon 5 بوده که سه‌شنبه همین هفته برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا