اخبار بازی

احتمال پیوستن کارگردان سابق بازی Ghostwire Tokyo به سونی

کارگردان سابق بازی Ghostwire Tokyo

ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura) کارگردان سابق بازی Ghostwire Tokyo که مدتی پیش استودیو Tango Gameworks را ترک کرد در چند وقت اخیر مشغول بازدید از استودیوهای مختلف در سرتاسر دنیا بوده است. با این حال مقصدی که به نظر می‌رسد ایشان به طور مداوم به آن باز می‌گردد شرکت سونی است.

اجتماع مخاطبین PlayStation خواستار آن هستند که این خانم به غول بزرگ ژاپنی ملحق شود و اکنون نیز مدارکی به دست که بیان می‌دارد این امر ممکن است به وقوع بپیوندد. کاربران مشتاق در توییتر در رابطه با این موضوع دو مورد قابل توجه را کشف کرده و به اشتراک گذاشته‌اند. مورد اول بدین شرح است که هرمن هالست رئیس جدید استودیوهای جهانی سونی به تازگی ناکامورا را در توییتر فالوو کرده است. در مورد دوم نیز خود شخص ناکامورا در توییتی، تولد یکی از اعضای استودیو سونی سانتا مونیکا را تبریک گفته و عبارت “ماه آینده مجددا شما را خواهم دید” را ضمیمه کامنت خود کرده که الببته شوخی هم به نظر نمی‌رسد. شوخی‌هایی که ناکامورا عموما به واسطه آن‌ها شناخته می‌شود.

تمامی این موارد باعث شده تا بسیاری امیدوار باشند کارگردان سابق بازی Ghostwire Tokyo و استودیو Tango Gameworks در شرف پیوستن به شرکت سونی است. با این حال تمامی این موارد در حال حاضر در حد حدس و گمانه‌زنی بوده و باید تا انتشار اطلاعات موثق و رسمی منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا