اخبار بازی

رویداد EVO 2022 به‌طور حضوری برگزار خواهد شد

با به پایان رسیدن رقابت‌های آنلاین EVO 2021، برگزارکنندگان این رویداد اعلام کرده‌اند که مسابقات سال آینده در قالب حضوری باز می‌گردند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.رویداد EVO 2022

پس از اینکه رویداد EVO 2020 به‌خاطر شیوع بیماری کووید-19 کنسل شد، برگزارکنندگان تصمیم گرفتند رویداد امسال را به‌صورت تمام آنلاین پیش ببرند. اما در روز پایانی این رقابت‌ها، سونی و EVO با انتشار تریلر کوتاهی رسما تاریخ دقیق و مکان رویداد سال آینده را اعلام کرده‌اند. رویداد EVO 2022 از تاریخ 5 تا 7 آگوست سال 2022 (14 تا 16 مرداد 1401) در شهر لس آنجلس برگزار می‌شود.

توئیتر رسمی EVO می‌نویسد: «ما عاشق رقابت آنلاین رویدادهایمان بوده‌ایم، اما هیچ چیز جای تورنمنت‌های زنده و حضوری میان بازیکنان سراسر جهان را نمی‌گیرد. زمان زیادی است که حس واقعی و شور و شوق رقابت جامعه بازی‌های مبارزه‌ای را تجربه نکرده‌ایم. EVO از 5 تا 7 آگوست 2022 در لس آنجلس بر می‌گردد.»

تریلر منتشر شده هم برخی از لحظات بیادماندنی تاریخ این رویداد که سالیان گذشته به‌صورت حضوری و با همراهی تماشاگران برگزار شده‌اند را مرور می‌کند. البته که مشاهده رقابت بهترین بازیکنان دنیا به‌طور زنده هیجان‌انگیز است، اما باید دید سال آینده حضور تماشاگران نیز در رویداد ممکن خواهد بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا