اخبار بازی

بازی Everywhere از موتور گرافیکی Unreal Engine استفاده می‌کند

به‌تازگی اعلام شده بازی مرموز Everywhere که توسط یکی از کلیدی ترین اعضای سابق راکستار گیمز در حال ساخت است، از موتور گرافیکی Unreal Engine استفاده می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Everywhere

اگر در سال‌های گذشته از تجربه عناوین شرکت راکستار لذت برده‌اید، آقای لزلی بنزیس نقش مهمی در تجربه شما داشته است. او تقریبا در همه عناوین چند دهه اخیر راکستار (از نسخه‌های مختلف سری Grand Theft Auto گرفته تا Bully و نسخه اول Red Dead Redemption) به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت کرده، اما حال بنزیس از راکستار جدا شده و استودیو Build A Rocket Boy را تأسیس کرده است.

در حالی که اطلاعات چندانی از بازی Everywhere در دسترس نیست، اما به‌تازگی اعلام شده که از حالا این عنوان با آنریل انجین ساخته می‌شود. این در حالی است که در گذشته ساخت این پروژه با انجین Amazon Lumberyard پیش می‌رفت. علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده در موقعیت‌های مختلفی مانند تهیه‌کننده، آرتیست و انیماتور و چندین پست شغلی مهم دیگر به‌دنبال جذب نیروی جدید است.

همان‌طور که گفته شد، تاکنون اطلاعات زیادی از پروژه Everywhere منتشر نشده است. در وب‌سایت سازنده بازی یعنی Build A Rocket Boy توضیحات مبهمی نوشته شده که بدین صورت است:در قلب مردان و زنان، جنگی میان فرشته و شیطان جریان دارد. همه چیز در حال تغییر است و راه برگشتی نیست. این یک بازی است. این یک جامعه است. این یک دنیای جدید است. طوفانی در آستانه به وقوع پیوستن است، و این تنها آغاز EVERYWHERE است.”

سازندگان پیش‌تر در مورد این بازی ادعاهای جسورانه‌ای را مطرح کرده بودند. به‌گفته خالقین Everywhere، این بازی دارای روایت‌های چندگانه بوده و از مرزهای آنچه که به‌طور عادی به‌عنوان یک بازی شناخته می‌شوند، خارج خواهد شد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا