اخبار بازیکامپیوتر

بازی‌های انحصاری بیشتری به Epic Games Store خواهند آمد | معرفی رویداد ویژه بهار

شرکت Epic Games ضمن اعلام اینکه عناوین انحصاری بیشتری به اپیک استور اضافه خواهند شد، از یک رویداد ویژه برای نمایش بازی‌های مختلف رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

فروشگاه Epic Games Store

شاید باورش سخت باشد، اما اکنون بیش از 2 سال از لانچ شدن فروشگاه Epic Games گذشته است. فروشگاهی که با خرید انحصاری‌های ترد پارتی، از بازی‌های کوچک و مستقل گرفته تا AAA، باعث به‌وجود آمدن موج عظیمی از بحث و جدل در طی این مدت در میان کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی شد. اینطور که به‌نظر می‌رسد این موضوع همچنان ادامه خواهد داشت چرا که اپیک گیمز در نظر دارد تا انحصاری‌های بیشتری را به فروشگاه خود اضافه کند.

یکی از نمایندگان اپیک گیمز اخیرا با رسانه PC Gamer در این مورد (استراتژی اپیک گیمز در قبال بازی‌های انحصاری) صحبت کرده و گفته: “تعداد انحصاری‌هایی که طی دو سال آینده در راه هستند از تعداد تمام انحصاری‌هایی که تاکنون عرضه کرده‌ایم، بیشترند.”

همچنین این شرکت اعلام کرده که در تاریخ 11 فوریه (پنجشنبه 23 اسفند، ساعت 22:30 به وقت تهران) رویدادی ویژه تحت نام Epic Games Store Spring Showcase را برگزار خواهد کرد. این رویداد که از طریق کانال توئیچ اپیک گیمز پخش می‌شود، شامل معرفی بازی‌های جدید، نمایش گیمپلی و توضیحات سازندگان در مورد ساخته‌هایشان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا