اخبار بازیکامپیوتر

فروشگاه Epic Games پشتیبانی از ماد را اضافه می‌کند

فروشگاه Epic Games که کار خود را از اواخر سال 2018 شروع کرده بود، قابلیت پشتیبانی از ماد را تحت حالت بتا عرضه کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

فروشگاه Epic Games

اپیک گیمز بالاخره یکی از قابلیت‌های محبوب کاربران یعنی پشتیبانی از مادها را در قالب بتا عرضه کرد. از آنجایی که این قابلیت در حالت بتا به سر می‌برد، کاربران در حال حاضر قادرند تا تنها در یک بازی به ساخت ماد بپردازند. البته که اپیک گیمز در نظر دارد تا در آینده این قابلیت را به بازی‌های بیشتری بیاورد.

علاقه‌مندان می‌توانند در بازی MechWarrior 5: Mercenaries به کار کردن با این قابلیت بپردازند. کاربران احتمالا در حالت بتا با محدودیت‌ها یا سختی‌هایی مواجه خواهند بود، اما انتظار می‌رود به مرور زمان و با ارائه دادن بازخوردهای مختلف توسط آن‌ها، بهبودهایی توسط توسعه‌دهندگان انجام پذیرد.

در حالی که شرکت Epic Games سعی دارد تا تعداد کاربران فروشگاه خود را افزایش دهد، نداشتن چنین قابلیت‌هایی می‌تواند باعث دور شدن برخی افراد از این فروشگاه شود. با توجه به اینکه سایر فروشگاه‌ها مانند استیم از مدت‌ها پیش قابلیت افزودن مادها را به پلتفرم خود اضافه کرده بودند، مطمئنا این قدم مهمی برای اپیک گیمز محسوب می‌شود؛ چرا که مادسازی یکی از بزرگ‌ترین مسائل مربوط به رایانه‌های شخصی است که این پلتفرم را از کنسول‌ها متمایز می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا