اخبار بازی

Epic، برترین کمپانی سال در صنعت تکنولوژی

کمپانی Epic از طرف انجمن تکنولوژی کارولینای شمالی( NCTA) به عنوان برترین کمپانی سال در پیشبرد صنعت تکنولوژی انتخاب شد. دیشب بیست و یکمین دوره‌ از این انجمن سالانه، برگزار شد و کمپانی Epic جایزه‌ را از آن خود کرد. جوایز NCTA به عنوان معتبر‌ترین جوایز کارولینای شمالی محسوب می‌شوند که برای تقدیر از مدیریت عالی و نوآوری، اعطا می‌شوند.

یکی از دلایل این موفقیت Epic، عرضه سراسری بازی Gears of War 2 بود که در پایان هفته اول، بیش از دو میلیون نسخه در فروشگاه‌ها به فروش رفت. شهرت کنونی کمپانی Epic محصول موارد زیر است:
– حق امتیاز بازی GeOW که به عنوان پیشرفتی بزرگ برای این شرکت محسوب می‌شود.
– بازی‌های سری ” Unreal” که میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان به فروش می‌روند.
– حق امتیاز موتوری به نام Unreal Engine 3
– مرکز تخصصی ساخت تعداد زیادی از بهترین بازی‌های کامپیوتری روز دنیا که جوایز نرم‌افزاری زیادی را نیز از آن خود کرده.

Brooks Raiford، رهبر اصلی برنامه‌های NTCA گفت:” رقابت برای دریافت جایزه سال 2008 NTCA، بمراتب از سال‌های پیش شدیدتر است و لیستی از فینالیست‌های برجسته و جایزه‌بگیرانی که قبلا نیز شایستگی خود را ثابت ‌کرده‌اند در ان حضور داردند. من به شرکت Epic تبریک می‌گویم که جایزه NTCA را به عنوان شرکتی که همیشه اشتیاق فراوانی در هدف‌یابی، نوآوری و اختراع داشته‌اند از ان خود کرد”.

دکتر Michael Capps، ریس Epic می‌گوید:” ما به خود می‌بالیم که از سوی NTCA به عنوان یکی از سران تکنولوژی شناخته شدیم. نامزد‌های دیگر این دوره از مسابقات در رشته خود بسیار شایسته‌تر بودند و برای یک کمپانی بازی مثل Epic، بسیار باعث افتخار است که به عنوان برنده انتخاب شود”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا