اخبار بازی

عملکرد قوی بازی Metro Exodus در بازار

طبق اعلام شرکت امبریسر گروپ، بازی Metro Exodus موفق شده تا سه سال پس از عرضه، به فروش 6 میلیون نسخه‌ای دست یابد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Metro Exodus

محبوبیت مجموعه مترو طی دهه اخیر به‌طور قابل توجهی افزایش یافته و پس از عرضه Metro Exodus در اوایل سال 2019، این سری شوتر پسا-آخرالزمانی توانسته تا از جهات مختلف به قله‌های جدیدی برسد. شرکت Embracer Group در یک گزارش مالی، فروش ادامه‌دار بازی‌های قدیمی‌ترش را عامل اصلی درآمد بالای خود برای سه ماه پایانی سال 2021 دانسته و در این میان، به میزان فروش بازی Metro Exodus نیز اشاره کرده است.

بازی Metro Exodus به فروشی 6 میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان رسیده و نقش بزرگی را در درآمد بالای Embracer Group ایفا کرده. Metro Exodus همچنین سال گذشته بهبودهای تحسین‌برانگیزی را به‌خود دید و استودیوی 4A Games آپدیت مخصوصی را برای کنسول‌های نسل نهمی و PC منتشر کرد. البته مشخص نیست که نسخه نسل نهمی بازی چه مقدار از فروش آن را پوشش می‌دهد.

با توجه به موفقیت بازی، دور از ذهن نیست که Embracer Group و 4A Games سرمایه‌گذاری بر روی این مجموعه را ادامه دهند. حدود یک سال و نیم پیش، ساخت نسخه چهارم سری و همچنین یک بازی جداگانه مولتی پلیر از Metro برای نسل جدید تأیید شد. در کنار پروژه‌های مرتبط به سری مترو، استودیوی 4A Games یک IP جدید در سبک شوتر اول را نیز توسعه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا