اخبار بازی

امبریسر تا به حال 29 بازی را کنسل کرده است!

کمپانی Embracer Group در گزارش مالی اخیر خود تایید کرده است که در جریان برنامه بازسازی خود، 29 بازی در دست توسعه خود را بطور کامل کنسل نموده است.

هنگامی که در سال گذشته، قرارداد 2 میلیارد دلاری شرکت Embracer Group با Savvy Games عربستان سعودی بطور ناگهانی کنسل شد و ناتمام ماند، این شرکت در ژوئن 2023 اعلام کرد که برای بهبود شرایط مالی خود ناچار به اجرای یک برنامه تجدید ساختار داخلی است که به موجب آن، کارمندان زیادی اخراج و پروژه‌های بسیاری کنسل می‌شوند.

در همان زمان، Embracer Group در یک گزارش داخلی تایید کرده بود که مجموعه آن‌ها، هم‌اکنون 153 بازی معرفی نشده را در دست توسعه دارند که استودیوهای تحت مالکیتشان درحال کار بر روی آن‌ها هستند.

در گزارش مالی اخیری که این شرکت برای سه ماه سوم سال مالی 2023/2024 منتشر نموده، تعداد بازی‌های در دست توسعه آنان به عدد 124 کاهش یافته که به این معنی است که امبریسر از زمان اجرای برنامه بازسازی خود، 29 بازی معرفی نشده را کنسل کرده است.

لازم به ذکر است که اخیرا، شایعاتی ادعا کرده بودند که این کمپانی یک بازی جدید از فرانچایز Deus EX را که به مدت دو سال از سمت Eidos Montreal در دست توسعه بوده است را نیز کنار گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا