اخبار بازی

مراحل خرید استودیوهای کریستال داینامیکز و ایداس مونترال توسط شرکت Embracer Group نهایی شد

شرکت سوئدی Embracer Group که حدود 4 ماه پیش از توافق خود جهت تصاحب استودیوهای غربی اسکوئر اینکس خبر داده بود، حالا اعلام کرده که مراحل قانونی این خرید نهایی شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

مجموعه Tomb Raider و Deus Ex

همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، مبلغ این قرارداد برابر با 300 میلیون دلار است و شرکت Embracer Group حالا با تکمیل شدن مراحل خرید، رسما مالک IPهایی از جمله Thief ،Deus Ex ،Tomb Raider و Legacy of Kain و همچنین بیش از 50 بازی قدیمی دیگر محسوب می‌شود.

خریدهای اخیر (استودیوی Crystal Dynamics، استودیوی Eidos Montreal و استودیوی Square Enix Montreal) تحت لیبل انتشاراتی جدیدی که اخیرا توسط امبریسر تشکیل شده، به فعالیت خود ادامه می‌دهند. این لیبل جدید توسط فیل راجرز، مدیرعامل بخش اروپا و شمال آمریکای اسکوئر اینکس مدیریت خواهد شد و امبریسر تاکنون نام نهایی آن را اعلام نکرده است.

امبریسر گروپ پیش از این گفته بود که استودیوهای Crystal Dynamics و Eidos Montreal بر روی «تجربه‌های قابل ملاحظه AAA» بر اساس «فرنچایزهای محبوب و همچنین IPهای اوریجینال» کار خواهند کرد. چند ماه قبل کریستال داینامیکز رسما از آغاز ساخت بازی بعدی مجموعه Tomb Raider خبر داده بود و از طرف دیگر، شایعات اخیر نیز به ساخت یک IP جدید توسط ایداس مونترال اشاره داشتند.

 در ادامه خریدهای بزرگ خود، امبریسر گروپ اخیرا شرکت‌هایی مانند Limited Run Games و Tripwire Interactive را در کنار Middle-Earth Enterprises خریداری کرد تا مالکیت مجموعه ارباب حلقه‌ها را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا