اخبار بازی

تصمیم‌گیری در مورد آینده بازی Anthem طی هفته جاری

طبق گزارش جدیدی که بلومبرگ آن را منتشر کرده، مدیران الکترونیک آرتز در طول همین هفته در مورد رها کردن و یا ادامه پشتیبانی از بازی Anthem تصمیم خواهند گرفت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Anthem

دو سال از عرضه بازی Anthem توسط استودیو BioWare و EA می‌گذرد. عنوانی که در اوایل 2019 باذعرضه ناموفقی که داشت، نقدها و بازخوردهای ضعیفی دریافت کرد و به همین دلیل سازندگان تیم کوچکی را برای دگرگون کردن بازی و بهبود بخش‌های مختلف آن تشکیل دادند.

این تیم که تا سال گذشته 30 نفره بود، پروژه ذکر شده را تحت نام Anthem Next توسعه می‌داد. آقای Christian Dailey (تهیه‌کننده اجرایی) سه بلاگ پست مختلف در مورد تغییرات و بهبودهای این بازبینی منتشر کرده بود، اما در نهایت او از پروژه Anthem Next جدا شد. گفته می‌شود که سازندگان در نظر داشتند تا تغییرات بزرگی را در هسته اصلی بازی و رابط کاربری و بسیاری از موارد دیگر اعمال کنند.

حال به گزارش بلومبرگ، شرکت EA در این هفته طی جلسه‌ای وضعیت بازی را بررسی خواهد کرد و در مورد ادامه کار بر روی ورژن جدید تصمیم خواهد گرفت. به گفته بلومبرگ توسعه‌دهندگانی که بر روی Anthem Next مشغول کارند معتقدند برای اعمال تغییرات بزرگ و افزودن محتویات جدید، به تیمی 3 برابر بزرگ‌تر از تیم فعلی نیاز است.

بازگشت بازی‌های سرویس محور آنلاین در صنعت بازی‌های ویدئویی پس از عرضه ناموفق اتفاق چندان عجیب و دور از ذهنی نیست. اما در هر صورت، باید صبر کرد و دید که آیا EA شانس مجددی برای Anthem قائل خواهد شد یا خیر.

شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ به‌نظر شما انتم قادر است تا دو سال پس از عرضه با اعمال تغییرات گسترده به موفقیت برسد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا