اخبار بازی

The Elder Scrolls Legends برای iOS و Android منتشر شد

بازی The Elder Scrolls Legends در سبک استراتژی کارتی که از سری بازی های کلاسیک های نقش آفرینی Bethesda است برای iOS و Android منتشر شد. این بازی به صورت رایگان قابل دریافت است و گزینه خرید داخل برنامه ای برای آن در نظر گرفته شده است که به واسطه آن میتوان بسته های کارت های کلسیونی را خریداری کرد.

The Elder Scrolls Legends

این بازی ابتدا بعد از یک گذر از یک دوره طولانی مدت آزمایشی در ماه مارچ برای کامپیوتر های خانگی منتشر شده بود و بعد از مدت کوتاهی نیز برای iPad.

 تفاوت هایی که CCG با سایر عنوان های هم سبک خود دارد، باعث متمایز شدن این بازی میشود. کارت های حمله مستقیم مانند Magic: The Gathering از Wizards of the Coast و Hearthstone، که یک فضا(playspace) برای آن ها در نظر گرفته شده، اما برای Legends ها این تعداد 2 عدد است که یکی در راست و دیگری در چپ قرار دارد. بازیکنان باید برای دفاع از خود تصمیم بگیرند که آیا می خواهند واحدهای خود را با آرایش دفاعی بین دو خط تقسیم کنند یا نیرو ها را در یک خط دو برابر کنند و تلاش کنند تا آسیب بیشتری برسانند.

Bethesda بازی را با کمک Paul Dennen مدیر خلاقیت Dire Wolf Digital که فردی با سابقه در زمینه طراحی بازی های رومیزی(tabletop)  است تولید است.

 

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا