اخبار بازی

تاریخ عرضه Elden Ring Shadow Of The Erdtree مشخص شد

سرانجام اولین تریلر از بسته الحاقی بازی Elden Ring به نام Shadow of the Erdtree منشر شد. طبق وب‌سایت رسمی آن، محتوای جدید قصد دارد یک داستان جدید، یک دنیای جدید و ویژگی‌های RPG عمیق‌تر را معرفی می‌کند. بازیکنان برای بازی Shadow of the Erdtree به بازی پایه نیاز دارند.

در توضیحی که در وب سایت رسمی بازی آمده است، می‌گوید: با هدایت Empyrean Miquella، بازیکنان به سرزمین سایه‌ها اشاره می‌کنند، مکانی که توسط Erdtree پوشیده شده است، جایی که الهه Marika برای اولین بار پا گذاشت. در این سرزمین‌های عجیب و غریب، بازیکنان با ملاقات با دیگرانی که با انگیزه‌های پنهان راه میکولا را دنبال می‌کنند، اسرار تاریک جهان را کشف می‌کنند. در Shadow of the Erdtree سلاح‌ها، تجهیزات، مهارت‌های جدید و جادویی، که در بازی پایه Elden Ring یافت نمی‌شود، وجود خواهند داشت. همچنین به همراه دشمنان جدید، باسهای جدید و خطوط داستانی جدید تا آزادی بازیکنان را بیشتر کند.

بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree بازیکنان را در دنیایی کاملاً جدید و فراتر از Lands Between می برد تا سرزمین سایه را کشف کنند. بازیکنان می‌توانند به‌طور یکپارچه بین نقشه‌های وسیع آن رفت و آمد کنند.

این بسته الحاقی در 21 ژوئن 2024 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا