اخبار بازی

شایعه: بازی Elden Ring احتمالا در 2021 عرضه نمی‌شود، لیک شدن ویدئوهای جدید

طبق شایعه‌ای جدید از سوی وب‌سایت Videogameschronicle، شیوع کووید-19 بر روی توسعه بازی Elden Ring تأثیر بزرگی داشته و احتمالا این عنوان در سال 2021 منتشر نمی‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Elden Ring

وب‌سایت VGC به‌تازگی مدعی شده با افرادی که از روند توسعه بازی Elden Ring آگاهی دارند، صحبت کرده است. به گزارش این وب‌سایت، به دلیل محدودیت‌هایی که ناشی از کار کردن از خانه به‌وجود آمده، توسعه بازی تأثیر قابل توجهی را به‌خود دیده است. به همین دلیل، یکی از افرادی که با VGC صحبت کرده، معتقد است که احتمالا الدن رینگ در سال 2021 منتشر نمی‌شود.

مدت کمی پس از منتشر شدن این گزارش از سوی VGC، ویدئوهای مختلفی بخش‌هایی از تریلر جدید Elden Ring در فضای مجازی پیچیدند. در حال حاضر استودیو From Software یا باندای نامکو نسبت به ویدئوهای لو رفته واکنشی نشان نداده‌اند.

در حال حاضر هیچگونه تاریخ رسمی برای عرضه Elden Ring مشخص نشده. اما مدتی پیش جیسون شرایر از بلومبرگ مدعی شد که این عنوان تاکنون بارها به‌صورت داخلی تأخیر خورده است. با لو رفتن ویدئوهای جدید، انتظار می‌رود به‌زودی جزئیات رسمی از سوی سازندگان اعلام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا