اخبار بازی

فروش بازی Elden Ring به 12 میلیون نسخه رسید

باندای نامکو و فرام سافتور با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، رسما اعلام کردند که فروش بازی Elden Ring از رقم خیره‌کننده 12 میلیون نسخه عبور کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کی آرت بازی Elden Ring

در این بیانیه همچنین گفته شده که 1 میلیون از این مقدار، به فروش بازی در کشور ژاپن مربوط می‌شود و مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی Elden Ring در سراسر جهان تا تاریخ 14 مارچ (23 اسفند)، 12 میلیون نسخه بوده است.

هیدتاکا میازاکی، رئیس و مدیرعامل/کارگردان استودیوی From Software در این مورد گفته: «دیدن اینکه چه تعدادی از افراد مشغول بازی کردن Elden Ring هستند، واقعا شگفت‌آور است. از طرف کل اعضای توسعه‌دهنده تیم، صمیمانه از شما تشکر می‌کنیم. Elden Ring بر اساس یک داستان اسطوره‌ای نوشته شده توسط جرج آر. آر. مارتین ساخته شده است. امیدواریم که بازیکنان از سطح بالای آزادی عمل در هنگام ماجراجویی در این جهان وسیع، کاوش رمز و رازهای آن و مقابله با تهدیدهای پرشمارش لذت ببرند. از حمایت ادامه‌دار شما متشکریم.»

همچنین یاسئو میاکاوا، رئیس و مدیرعامل شرکت Bandai Namco نیز اضافه کرده: «تلاش بسیار زیادی برد تا با ساخت Elden Ring، از انتظارات طرفداران در سراسر دنیا فراتر برویم. به همین روال، ما به تلاش‌های خود جهت گسترش این برند و وارد کردن آن به زندگی روزانه افراد، ادامه خواهیم داد. ما به خلق لذت و احساس رضایت از دریچه سرگرمی ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به طرفداران در سراسر جهان نزدیک‌تر شویم و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.»

باندای نامکو در بخشی از این بیانیه از طرفداران خواسته تا «به عنوان یک IP، خارج از دنیای بازی‌ها منتظر موارد بیشتری از Elden Ring» باشند. ساخته تحسین‌شده فرام سافتور در حالی به فروش 12 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده که باندای نامکو پیش از عرضه، از توقع فروش 4 میلیون نسخه‌ای در 5 هفته آغازین خبر داده بود. برای مقایسه، فروش بازی Dark Souls 3 پس از 4 سال به رقم 10 میلیون نسخه رسید.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Elden Ring را بر روی بازی‌سنتر مطالعه کنید. این عنوان هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا