اخبار بازی

نسخه موبایلی بازی Elden Ring در حال توسعه است

بازی Elden Ring در سال 2022 منتشر شد و یک شبه به موفقیتی خارق‌العاده دست یافت و در عرض یک سال بیش از 20 میلیون نسخه فروخت. این بازی بسیار محبوب است و طرفداران دائماً راه‌های جدیدی برای به چالش کشیدن خود در عنوان جهان باز که توسط استودیو FromSoftware ساخته شده است، پیدا می کنند.

اخیراً توسط منابع نزدیک به رویترز فاش شده است که نسخه موبایلی Elden Ring توسط شرکت Tencent در حال توسعه است و این شرکت چینی حقوق مجوز Elden Ring را تنها چند ماه پس از انتشار بازی به دست آورده است. در گزارشی که رویترز منتشر کرد، مشخص شد که ساخت عنوان موبایل Elden Ring تلاشی از سوی Tencent برای تازه‌تر کردن مجموعه بازی‌های خود است. گفته می شد که تیمی متشکل از چند ده نفر سخت روی این عنوان کار کرده اند، اما به گفته منابع رویترز، پیشرفت در توسعه‌ی بازی کند بوده است.

تاکید شد که Tencent در تلاش است تا Elden Ring نسخه‌ی موبایل را با خریدهای درون برنامه‌ای به عنوان یک بازی رایگان عرضه کند. مدل بازیهای رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای، مدلی رایج برای بازی های موبایل است. نسخه‌ی موبایلی بازی Elden Ring می تواند به رقیب جدی بازی Genshin Impact تبدیل شود. بازی Genshin Impact که یک بازی بسیار موفق و محبوب است، توسط نزدیک ترین رقیب Tencent ساخته شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد بازی موبایل Elden Ring در دسترس نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا