اخبار بازی

مانگای Elden Ring به‌طور رسمی منتشر شد

مانگای بازی Elden Ring به‌طور رسمی منتشر شد. این مانگا در سبک طنز، روایت‌گر شخصیت‌هایی مثل Melina، Radahn و Malenia است. این مانگا به صورت آنلاین و رایگان در دوازده زبان مختلف توسط FromSoftware منتشر شد. استودیوی FromSoftware در تهیه‌ و نشر این مانگا با کمپانی Kadokawa همکاری کرده است. مانگا به اختصار به داستان‌های مصور ژاپنی گفته می‌شود که عمدتا آمیخته با فرهنگ و هنر ژاپنی‌ست.

عکس‌هایی از این مانگا را ببینید:

در حال حاضر دو چپتر از این مانگا موجود است و چهارم و نوزدهم هر ماهِ میلادی، اپیزود‌های جدید در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. طراح مانگا Nikiichi Tobita است که A Cursed Sword’s Daily Life را در رزومه‌ی خود دارد. گفتنی‌ست کاربران در حال حاضر در حال مقایسه‌ی مانگای Elden Ring با مانگای تحسین شده‌ی Berserk هستند. هرچند این دو مانگا از نظر سبک در نقطه مقابل هم قرار می‌گیرند و درون‌مایه طنزِ مانگای Elden Ring در Berserk وجود ندارد.

بازی Elden Ring توانست توجه و تحسین کاربران و تحلیل‌گران زیادی را به‌دست بیاورد و به موفقیت‌های ارزشمندی دست پیدا کند. مانگای Elden Ring نیز شروعی قدرتمند داشته است اما باید دید در ادامه می‌تواند پا به پای‌ رقیب هنر هشتمی‌اش قدم بردارد یا خیر.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا