اخبار بازی

هیدتاکا میازاکی: Elden Ring به بازی ایده‌آل من بسیار نزدیک است

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring اخیرا گفته که فضای اپن ورلد و آزادی عمل ساخته جدیدش، باعث شده تا این عنوان به بازی ایده‌آل او تبدیل شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Elden Ring

استودیوی From Software طی سالیان اخیر آثار بزرگی را خلق کرده و طبیعتا عنوان جدید این استودیو نیز مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. اما بازیکنان این‌بار در Elden Ring، با یک تجربه سولزلایک در قالب عنوانی اپن ورلد مواجه خواهند شد که همین موضوع نیز باعث شده تا الدن رینگ به عنوان یکی از بازی‌های موردانتظار حال حاضر لقب گیرد. حال این‌طور که به‌نظر می‌رسد، کارگردان و رئیس استودیوی فرام سافتور نیز اعتقاد دارد که بستر اپن ورلد Elden Ring، چیزیست که سطح آن را ارتقا می‌دهد.

او اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله EDGE گفته که علاقه‌ای به تجربه ساخته‌های خود ندارد، اما اگر الدن رینگ را تجربه کند، به بازی ایده‌آل او نزدیک خواهد بود: «احتمالا Elden Ring را بازی نخواهم کرد، چرا که این بازی را خودم ساخته‌ام. این نوعی اصول شخصی من است. در صورت تجربه کردن بازی‌های خود، نمی‌توانید موارد ناشناخته‌ای که بازیکنان تازه آن‌ها را تجربه می‌کنند، حس کنید. همان‌طور که قبلا گفتم، چنین چیزی احساس تجربه کردن یک بازی را نمی‌دهد. اما اگر الدن رینگ را بازی کنم، به بازی ایده‌آلی که می‌خواهم نزدیک خواهد بود.»

کارگردان ژاپنی در ادامه توضیح داد: «من به این موضوع با این دید نگاه نمی‌کنم که دوست دارم چنین بازی اپن ورلدی را بسازم. بلکه من باور دارم بستر اپن ورلد، تجربه ایده‌آلی که می‌خواهم به دست آورم را غنی‌تر می‌سازد. برای اینکه چند مثال ساده را ذکر کنم، اگر بخواهم در این دنیا کاوش کنم، به یک نقشه نیاز دارم، نقشه‌ای که کارآمد باشد. یا برای مثال، اگر در گوشه و کنار محیط چیزی دیدم، می‌خواهم تا قادر باشم که واقعا به آنجا بروم و آن را مورد بررسی قرار دهم. و همچنین می‌خواهم تا در یک میدان نبرد حماسی، با یک اژدها به مبارزه بپردازم. این مثال‌ها موارد ساده‌ای هستند، اما Elden Ring بسیار از این چیزها را برای من به واقعیت تبدیل می‌کند و باعث خلق تجربه‌ای می‌شود که به بازی ایده‌آل من، بسیار نزدیک باشد.»

این عنوان RPG در تاریخ 25 فوریه سال 2022 (6 اسفند 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. در پایان، شما می‌توانید 10 نکته برجسته تست آنلاین بازی Elden Ring که مدتی پیش عرضه شده بود را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا