اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

توقع فروش 4 میلیونی ناشر در هفته‌های آغازین عرضه بازی Elden Ring

باندای نامکو اخیرا اعلام کرده که انتظار شروع قدرتمندی را از بازی Elden Ring دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کی آرت بازی Elden Ring

الدن رینگ، ساخته جدید اپن ورلد استودیوی From Software یکی از مورد انتظارترین عناوین حال حاضر محسوب می‌شود و حدود سه ماه دیگر، بالاخره شاهد عرضه آن هستیم. با توجه به نمایش‌های اخیر و تست آنلاین بازی که مدتی پیش منتشر شد، هایپ و هیجان پیرامون Elden Ring در حال افزایش است و از این رو، بدیهی است که فروش بالایی را برای آن متصور شویم. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، شرکت Bandai Namco به عنوان ناشر بازی نیز چنین انتظاری دارد.

اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران، این کمپانی اعلام کرده که فروشی 4 میلیون نسخه‌ای را تا پایان سه‌ماهه دوم سال مالی جاری برای بازی انتظار دارد. به بیان ساده‌تر، باندای نامکو انتظار دارد که عنوان Elden Ring تا تاریخ 31 مارچ 2022 (11 فروردین 1401)، یعنی حدودا 5 هفته پس از عرضه خود، فروشی 4 میلیونی را تجربه کرده باشد. بنابراین مشخصا ناشر بازی انتظار شروع قدرتمندی را برای این عنوان دارد.

بازی‌های پیشین فرام سافتور از لحاظ فروش، به‌طور کلی عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند. فروش مجموعه Dark Souls تا سال 2020 به 27 میلیون نسخه رسیده که 10 میلیون از آن، متعلق به نسخه سوم سری است. همچنین آخرین ساخته استودیو یعنی Sekiro: Shadows Die Twice، تا تابستان سال گذشته موفق شده که بیش از 5 میلیون نسخه بفروشد.

با توجه به اپن ورلد بودن بازی، احتمالا باندای نامکو امیدوار است تا این‌بار از همان ابتدای کار مخاطبان زیادی را جذب کند. بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه سال 2022 (6 اسفند 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا