اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Elden Ring گلد شد، آپدیت روز انتشار در دست توسعه است

فرام سافتور در جریان رویداد Taipei Game Show 2022 تأیید کرده که ساخت بازی Elden Ring به پایان رسیده و این عنوان برای عرضه در 6 اسفند آماده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کی آرت بازی Elden Ring

یاسوهیرو کیتائو، یکی از تهیه‌کنندگان بازی اخیرا در یک برنامه ویدئویی حاضر شده و به پاسخ دادن به سوالات پیرامون عنوان مورد انتظار استودیوی From Software پرداخته است. او در بخشی از این ویدئو که در ماه دسامبر برای رویداد Taipei Game Show 2022 فیلمبرداری شده، تأیید کرد که Elden Ring گلد شده و بدین ترتیب، تنها مراحل توزیع بازی به سراسر جهان باقی مانده است.

کیتائو همچنین عنوان کرد که روند توسعه بازی به خوبی طی شده و بازیکنان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که «Elden Ring در تاریخ 25 فوریه آماده فروش خواهد بود.» علاوه بر این، او اشاره کرد که «تیم سازنده مشغول کار بر روی پچ روز انتشار بوده تا همه چیز به شکل مطلوبی پیش برود.» مدتی قبل دیتابیس استور پلی استیشن مشخص کرده بود که حجم بازی بر روی PS5 حدود 45 گیگابایت است، اما با انتشار پچ روز اول این حجم افزایش می‌یابد.

باید دید که این آپدیت در هنگام عرضه چه مواردی را در بر خواهد داشت. پیش از این تأیید شده بود که قابلیت ری تریسینگ پس از عرضه بازی و از طریق یک آپدیت، به آن اضافه می‌شود. بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه سال 2022 (6 اسفند 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا