اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

عنوان Elden Ring به پرفروش‌ترین بازی آمریکا در 2022 تبدیل شد

گروه NPD جدیدترین آمار مربوط به ماهی که گذشت (فوریه) را منتشر کرده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، عنوان Elden Ring اکنون پرفروش‌ترین بازی سال 2022 در آمریکا محسوب می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Elden Ring

در کنار این، بازی Elden Ring همچنین موفق شده تا دومین لانچ برتر 12 ماه اخیر آمریکا را تجربه کند و از این نظر، تنها پشت سر بازی Call of Duty: Vanguard قرار بگیرد. همچنین جدیدترین ساخته استودیوی From Software در کمتر از یک ماه، به پنجمین بازی پرفروش یک سال اخیر در آمریکا تبدیل شده است. این عنوان در ماه فوریه، پرفروش‌ترین بازی بر روی پلتفرم‌های استیم و ایکس باکس بوده و بر روی پلی استیشن نیز در جایگاه دوم قرار دارد.

جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی ماه فوریه آمریکا بر روی پلی استیشن، به بلاک‌باستر جدید سونی یعنی بازی Horizon Forbidden West تعلق دارد. دنباله هورایزن همچنین رکورد جدیدی را برای فروش دلاری بر روی پلی استیشن 5 ثبت کرده و از این حیث، بهترین لانچ این کنسول برای ماه اول عرضه به‌شمار می‌آید.

در کنار Elden Ring و Horizon Forbidden West، بازی‌های Dying Light 2: Stay Human و Total War: Warhammer III نیز جدیدترین عرضه‌هایی هستند که به لیست پرفروش‌ترین بازی‌های این ماه در آمریکا راه پیدا کرده‌اند. در پایان، شما می‌توانید لیست کامل پرفروش‌ترین‌های آمریکا در ماه فوریه را مشاهده کنید:

  1. Elden Ring
  2. Horizon Forbidden West
  3. *Pokemon Legends: Arceus
  4. *Dying Light 2: Stay Human
  5. Total War: Warhammer III
  6. Call of Duty: Vanguard
  7. Madden NFL 22
  8. *Mario Kart 8
  9. FIFA 22
  10. Minecraft

(*بدون احتساب فروش دیجیتالی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا