اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Elden Ring تا 25 فوریه 2022 تأخیر خورد

استودیوی From Software اعلام کرده که بازی Elden Ring اکنون بجای ژانویه، با کمی بیش از یک ماه تأخیر و در تاریخ 25 فوریه سال 2022 (6 اسفند 1400) عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کی آرت بازی Elden Ring

سازندگان بازی این خبر را با انتشار توئیتی بر روی صفحه رسمی Elden Ring اعلام کرده‌اند. در این پیام می‌خوانیم: «در حالی که عمق و آزادی استراتژیک بازی از انتظارات اصلی فراتر رفته، الدن رینگ اکنون در تاریخ 25 فوریه 2022 منتشر می‌شود. از اعتماد و صبوری شما متشکریم. مشتاقیم تا در ماه نوامبر، بازی را در قالب تست تجربه کنید.»

این تست نتورک به‌طور محدود برگزار شده و از تاریخ 12 تا 15 نوامبر (21 تا 24 آبان) قابل بازی است. گفته شده کاربران برگزیده شده می‌توانند در این تست نتورک، بخش‌های ابتدایی جدیدترین ساخته فرام سافتور را تجربه کنند. برای ثبت نام، می‌توانید تا تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) از طریق این لینک اقدام کنید. شایان ذکر است که کاربران PS4 و PS5 و همچنین Xbox One و Xbox Series X|S می‌توانند در کنار یکدیگر در این مدت زمان محدود، به انجام بازی بپردازند. البته باید اشاره کرد که قابلیت کراس پلی میان کاربران پلی استیشن و ایکس باکس فعال نخواهد بود.

بازی Elden Ring ابتدا در E3 2019 معرفی شده بود و پس از آن برای مدتی طولانی در سکوت خبری فرو رفت. این عنوان موردانتظار در رویداد Summer Game Fest امسال تریلر جدیدی دریافت کرد و سازندگان به مرور زمان، اطلاعات مختلفی را از آن به اشتراک گذاشتند. الدن رینگ در تاریخ 6 اسفند برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا