اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی‌های Elden Ring و Armored Core 6 توسط تیمی 300 نفره ساخته شده‌اند

فرام سافتور می‌گوید که تیم توسعه 300 نفره این استودیو با جابجایی بین دو پروژه مختلف، بازی‌های Elden Ring و Armored Core 6 را ساخته‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی From Software

استودیوی From Software طی سال‌های اخیر به یکی از بااعتبارترین بازی‌سازان این صنعت تبدیل شده است. در کنار ارائه آثار باکیفیت، این استودیوی ژاپنی همچنین طی یک دهه اخیر، یکی از پرکارترین بازی‌سازان در صنعت بازی محسوب می‌شود. اکنون یاسونوری اگورا، تهیه‌کننده بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در مصاحبه‌ای با PC Gamer در این خصوص توضیحات جالبی را ارائه داده است.

به گفته او حدود 400 کارمند در استودیوی فرام سافتور مشغول به کار هستند که 300 نفر از آن‌ها را تیم توسعه تشکیل می‌دهند. او توضیح می‌دهد که این تیم 300 نفره، به‌طور مدام در صورت نیاز بین پروژه‌های مختلف جابجا می‌شوند.

اگورا در صحبت‌های خود اشاره کرده که: «حداکثر 200 تا 230 توسعه‌دهنده بر روی Armored Core 6 به‌طور همزمان کار کرده‌اند. در خصوص Elden Ring نیز شرایط مشابه بود. در اوج توسعه Elden Ring، تعداد کارمندان مشابهی به‌طور همزمان بر روی آن مشغول کار بودند. بنابراین کارمندان ما در صورت نیاز به‌شکل روان بین پروژه‌های مختلف جابجا می‌شوند.»

با وجود اینکه یک تیم 300 نفره به هیچ عنوان کوچک نیست، باید گفت که توسعه دادن دو پروژه AAA بزرگ به‌طور همزمان و عرضه آن‌ها در فاصله زمانی کم، یک دستاورد تحسین‌برانگیز است. بازی تحسین‌شده Elden Ring حدود یک سال و نیم پیش منتشر شد و Armored Core 6: Fires of Rubicon نیز به‌زودی در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) به کنسول‌ها و PC می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا