اخبار بازی

Eiketsuden اولین عنوان استراتژی در سری بازی‌های Warriors خواهد بود

شرکت «تکمو کویی» در آخرین شماره از مجله «فامیتسو»، از عنوان «Dynasty Warriors: Eiketsuden» برای کنسول‌های PS4 ،PS3 و PS Vita رونمایی کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در حالی که سری «داینستی واریرز» به مقابله قهرمانان این سری بازی‌ها با هزاران نفر شهرت دارد، «Eiketsuden» قرار است اولین بازی از این سری عناوین در سبک استراتژی نقش آفرینی باشد. این عنوان توسط سازنده همیشگی این سری بازی‌ها یعنی استدیوی «امگا فورس» ساخته شده و «Zhao Yun» را به عنوان شخصیت اصلی خواهد داشت.

 

از آنجایی که این عنوان هنوز یک بازی در سری «Warriors» است، همچنان از المان « ۱ علیه ۱۰۰۰» برخوردار بوده و شما با یک فرمانده در مقابل هزاران دشمن ضعیف‌تر قرار می‌گیرید. بازی همچنین در مبارزات از صحنه‌های اکشن به سبک سری «Warriors» بهره‌مند خواهد بود.

 

«Dynasty Warriors: Eiketsuden» قرار است امسال در ژاپن برای کنسول‌های PS4 ،PS3 و PS Vita عرضه شود. هنوز شرکت «تکمو کویی» از نسخه غربی این عنوان چیزی نگفته است، هرچند با توجه به سابقه خوب این سری در انتشار در خارج از ژاپن، می‌توان انتظار داشت که در آینده خبر‌های از نسخه غربی این عنوان نیز شنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا