اخبار بازی

استودیوی Eidos Montreal چندین پروژه مختلف را با آنریل انجین 5 توسعه می‌دهد

دیوید انفوسی، رئیس Eidos Montreal به دنبال پیوستن این استودیو به مجموعه Embracer Group اعلام کرده که تیم‌های او مشغول توسعه چندین پروژه مختلف با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 هستند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Eidos Montreal

صبح امروز شرکت Embracer Group سه استودیوی غربی اسکوئر اینکس، یعنی استودیوهای کریستال داینامیکز، ایدوس مونترآل و اسکوئر اینکس مونترآل را با قراردادی به مبلغ 300 میلیون دلار خریداری کرد. به دنبال این خرید، سران هر استودیو در یک کنفرانس تلفنی حاضر شدند تا در مورد مسائلی مانند پروژه‌های مختلف گذشته و حال و آمار و ارقام عناوین ساخته‌شده خود صحبت کنند. در این میان، رئیس استودیوی Eidos Montreal اعلام کرد که این استودیو هم‌اکنون چندین پروژه را در دست ساخت دارد که با آنریل انجین 5 توسعه می‌یابند.

علت بهره برذن از آنریل انجین 5 بجای تکنولوژی‌های داخلی استودیو این بوده که تیم سازنده بتواند بر روی محتوای تولیدی تمرکز کند. هر چند انفوسی ساخت بازی خاصی را تأیید نکرد، اما او در این کنفرانس گفت که استودیوی Eidos Montreal «خانه فرنچایزهای Thief و Deus Ex محسوب می‌شود.» او همچنین در مورد Deus Ex و گذشته آن صحبت‌هایی را به میان آورد، اما مشخص نیست که نسخه جدیدی از این مجموعه در دست ساخت است یا خیر. مجموع فروش بازی‌های Deus Ex: Human Revolution و Deus Ex: Mankind Divided تا به امروز، 12 میلیون نسخه بوده است.

انفوسی در پایان صحبت‌های خود گفت: «پیوستن به Embracer Group، استودیوی Eidos را به سطح جدیدی خواهد برد و باعث خوشحالی استعدادهای آن، گیمرها و شما خواهد شد.» این استودیو در حال حاضر شامل 4 تیم مختلف با 442 کارمند است که در شعبه اصلی آن در مونترآل در حال کار هستند. آخرین ساخته این استودیو بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy بود که فروش آن علی‌رغم واکنش مثبت منتقدان نسبت به آن، نتواست انتظارات اسکوئر اینکس را برطرف کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا