اخبار بازی

لایسنس رسمی سری A در بازی eFootball PES 2020

بازی eFootball PES 2020

شرکت کونامی امروز با ارسال توییتی تایید کرد لایسنس رسمی لیگ سری A در بازی eFootball PES 2020 وجود خواهد داشت. این  لایسنس شامل حق استفاده از لوگو سری‌ A، جام قهرمانی و توپ رسمی این لیگ می‌شود.

با این حال باید توجه داشت لاسنس سری A در بازی eFootball PES 2020 به این معنی نیست که شرکت کونامی می‌تواند همه تیم‌های حاضر در سری A را در بازی خود به صورت رسمی مورد استفاده قرار دهد. بنابراین انتظار نام و کیت کامل باشگاه‌ها را برای این لیگ نداشته باشید. چرا گه در این صورت شرکت EA مجبور می‌شد نام تمامی تیم‌های حاضر در لیگ سری A را در بازی FIFA 20 تغییر دهد. همان‌طور که پس از آن که اعلام شد کونامی لایسنس و حق استفاده از تیم یوونتوس را به عنوان تیم اصلی سری A در بازی خود به دست آورده، EA مجبور شد نام تیم مذکور را در FIFA 20 به Piemonte Calcio تغییر دهد.

نسخه سال جاری مجموعه بازی Pro Evolution Soccer با نام eFootball PES 2020 معرفی و شناخته می‌شود. کونامی در زمان معرفی بازی توضیح داده بود که تمرکز برای حضور قدرتمندتر بازی در رویدادها و مسابقات eSports باعث تغییر نام آن شده است. اثری که در تاریخ 10 سپتامبر 2019 برابر با 19 شهریور 98 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا