اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

امیدواری اد بون نسبت به ساخت بازی Injustice 3 پس از Mortal Kombat 1

اد بون می‌گوید که عوامل مختلفی دست‌به‌دست هم دادند تا بازی Mortal Kombat 1 پیش از Injustice  جدید ساخته شود، اما سازندگان امیدوار هستند تا در آینده نسخه سوم این سری را نیز بسازند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Injustice 2

تا پیش از این، استودیوی NetherRealm عناوین Mortal Kombat و Injustice را با یک الگوی مشخصی وارد بازار می‌کرد. طبق این الگو، پس از ساخت و عرضه Mortal Kombat 11 باید نوبت به شماره سوم سری Injustice می‌رسید، اما همان‌طور که می‌دانید سازندگان برنامه دارند تا بر خلاف الگوی قبلی، به سراغ ساخت Mortal Kombat 1 به عنوان جدیدترین بازی بزرگ خود بروند.

اکنون اد بون، رئیس و کارگردان استودیوی ندررلم در مصاحبه‌ای با IGN حضور یافته و در خصوص این تصمیم، توضیحاتی را ارائه داده است. او گفته که علاوه بر شیوع بیماری کووید-19، عواملی مانند انتقال به آنریل انجین 4 از آنریل انجین 3 نیز در ساخته شدن Mortal Kombat 1 قبل از Injustice 3 نقش داشته‌اند. ادبون توضیح داده:

«ما از انجین جدیدی استفاده کردیم. ما همچنین می‌خواستیم تا در خصوص بیماری کووید نیز مراقب باشیم و همه افراد را ایمن و سالم نگه داریم. عوامل مختلفی وجود داشتند که در نهایت باعث شدند با خود بگوییم خیلی خب، بگذارید یک بازی دیگر از Mortal Kombat بسازیم و پس از آن امیدوار باشیم که به ساختن Injustice برگردیم.»

البته اد بون به این موضوع نیز اشاره کرد که در انتخاب شدن Mortal Kombat جدید بجای Injustice به عنوان بازی بعدی استودیو، عوامل زیادی نقش داشته‌اند که او نمی‌تواند در مورد همه آن‌ها صحبت کند. با این وجود، اد بون تأکید دارد که درها رو به ساخته شدن Injustice جدید «به هیچ عنوان» بسته نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا