اخبار بازی

بازی استراتژی EA از Star Wars همچنان درحال توسعه است

ظاهرا علی رغم اخراج‌های گسترده در کمپانی EA و کنسل شدن برخی پروژه‌ها، بازی استراتژی از فرانچایز Star Wars همچنان در دست ساخت قرار دارد و کنسل نشده است.

این خبر براساس پستی است که سازندگان در اپلیکیشن X (بعد از انتشار اخباری مبنی بر لغو بازی تیراندازی اول شخص Respawn از Star Wars) منتشر کردند.

استودیو Bit Reactor به عنوان توسعه‌دهنده پروژه در این پست نوشت: «هفته گذشته برای صنعت ویدیوگیم سخت بود، به خصوص برای ما که روابط نزدیکی با تیم‌های مستقر در استودیو Respawn داشتیم. اما در پاسخ به سوالات شما، ما همچنان سخت کار می‌کنیم و بازی ما تحت تاثیر اتفاقات هفته گذشته قرار نگرفته است.»

بازی کنسل شده Respawn اولین بار در سال 2022 معرفی شد. این اثر توسط یکی از اعضای کهنه‌کار استودیو LucasArts و یکی از خالقان فرانچایز Medal of Honor، پیتر هیرشمن (Peter Hirschmann)، هدایت می‌شد.

در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه در کنار اعلام اخراج 700 نفر از کارمندان EA منتشر شد، لورا میل (رئیس این کمپانی) گفت که پس از بررسی‌های صورت گرفته، تصمیم بر این شده است که Respawn از این به بعد تمام تمرکزش را روی سری Jedi و Apex Legends قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا