اخبار بازی

رویداد EA Play Live یک ماه پس از E3 2021 برگزار می‌شود

الترونیک آرتز با انتشار توئیتی رسما اعلام کرده که رویداد EA Play Live امسال در تاریخ 22 جولای (پنجشنبه، 31 تیر 1400) باز می‌گردد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد EA Play Live

همانطور که انتظار می‌رفت، شرکت EA در E3 امسال حضور نخواهد داشت و برنامه‌های خود را به‌صورت جداگانه اجرا خواهد کرد. هنوز لیستی از عناوین حاضر در رویداد EA Play Live امسال اعلام نشده، اما تأیید شده که نسخه جدید سری Battlefield تا قبل از برگزاری این رویداد و در طول ماه ژوئن (خرداد-تیر) رونمایی خواهد شد.

شرکت EA همچنین مدتی پیش از بازگشت سری PGA Tour بر روی نسل جدید کنسول‌های خانگی خبر داده بود، بنابراین ممکن است در طول رویداد ماه جولای اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر شود. علاوه بر این، ما می‌دانیم که الکترونیک آرتز بازی‌های بیشتری از مجموعه Star Wars را توسعه می‌دهد.

اطلاعات تکمیلی رویداد EA Play Live به‌زودی منتشر خواهد شد. شما انتظار دیدن کدام عناوین را در این رویداد دارید؟ فکر می‌کنید در کنار بازی‌های ورزشی سالانه، عناوینی مانند نسخه جدید Dragon Age را نیز در این رویداد خواهیم دید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا