اخبار بازی

جزئیات اولیه‌ از بازی ASSASSIN’S CREED HEXE

 

جزئیات درباره بازی Assassin’s Creed Hexe بسیار اندک است. به طور رسمی، معاون رئیس شرکت و تهیه کننده اجرایی سری Assassin’s Creed، آقای Marc-Alexis Côté، اشاره کرد که این بازی با نسخه های قبلی و توسعه یافته توسط Ubisoft Montreal متفاوت خواهد بود. از انتشار اطلاعات رسمی بازی و همچنین افشای بلومبرگ، به نظر میرسد که بازی به شدت به جادوگری متمایل خواهد شد و شایعه شده است که بازی در اروپای مرکزی در طول امپراتوری روم مقدس و در قرن شانزدهم اتفاق می‌افتد.

Insider Gaming می‌داند که بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۶ بر روی پلتفرم Infinity منتشر شود. Hexe در مقایسه با بازیهای قبلی این سری، خطی‌تری است. همانطور که قبلا توسط Insider Gaming گزارش شده است، Hexe آماده است که یک قهرمان زن مجرد به نام السا داشته باشد که دارای برخی توانایی های ماوراء طبیعی است.

در حالی که جزئیات مربوط به همه توانایی های او نامشخص است، فیلمی به سایت Insider Gaming ارسال شد که یکی از این توانایی‌های کاراکتر زن بازی را نشان می‌دهد. در این فیلم، السا ظاهراً توسط سربازان آلمانی قرن شانزدهمی شکار می‌شود، اما السا از طلسم برای تصاحب یک گربه در نزدیکی استفاده می‌کند. سپس بازیکن گربه را کنترل کرده و با ضربه زدن به یک بطری شیشه‌ای و شکستن آن، حواس سربازان را پرت می‌کند. گیم پلی ارائه شده برای Insider Gaming فضایی تاریک در خیابان های سنگفرش شده شهر را به تصویر می کشد.

منابع همچنین بیان کردند که یوبیسافت قصد دارد که سیستم ترس را با الهام از DLC بازی Assassin’s Creed Syndicate به نام Jack The Ripper در Hexe قرار دهد. در قرن شانزدهم بین سال‌های 1500 تا 1660، 80000 جادوگر محاکمه‌ و اعدام شدند، بنابراین نوعی سیستم ترس برای این سبک از بازی منطقی است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا