اخبار بازی

برنامه EA برای عرضه ریمستر بازی‌های مورد علاقه طرفداران در سال مالی 2021

بازی‌های مورد علاقه طرفداران

شرکت EA برنامه دارد تا برای سال مالی آینده تعدادی از بازی‌های مورد علاقه طرفداران را ریمستر و عرضه کند. اگرچه عناوین خروجی فعلی این کمپانی به هیچ وجه از نظر کیفی قابل توجه نیستند اما آن‌ها فهرستی از بازی‌های قدیمی موفق و محبوب را در اختیار دارند که بسیاری از گیمرها از ریمستر آن‌ها استفبال خواهند کرد. این در حالی است که این کمپانی به جز بازی Burnout Paradise Remastered که سال گذشته منتشر شد تاکنون چندان وارد فضای ریمستر و بازسازی بازی‌های قدیمی نشده بود اما اکنون ظاهرا برنامه دارد تا تغییری در این موضوع ایجاد کند.

در نشست مالی مربوط به عملکرد سه ماهه اخیر، مدیر مالی ارشد EA یعنی بلیک یورگنسن از برنامه‌های این کمپانی برای سال مالی پیش‌رو گفت که از آپریل 2020 شروع شده و مارج 2021 خاتمه می‌یابد. در میان موارد مختلف، این شرکت برنامه دارد تا ریمستر برخی از بازی‌های مورد علاقه طرفداران را در سال مالی آینده عرضه کند که البته شامل نسخه ریمستر بازی Command and Conquer هم می‌شود.

مسلما طرفداران مجموعه بازی Mass Effect و Dead Space امیدوار هستند که این آثار از جمله عناوینی باشند که شرکت EA به آن‌ها اشاره کرده است. به‌علاوه لیست طولانی از بازی‌های متنوع در اختیار این کمپانی است و برای مثال می‌توان به نسخه‌های قدیمی سری بازی Battlefield هم‌چون عناوین Bad Company اشاره کرد که محبوییت فراوانی نیز نزد طرفداران دارند. نسخه‌های قدیمی Burnout هم از جمله گزینه‌های دیگر محسوب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا