اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

ریمیک بازی Dead Space در یک لایو استریم اطلاعات جدیدی را دریافت خواهد کرد

استودیوی Motive اعلام کرده که روز آینده (سه‌شنبه، ساعت 21:30) لایو استریمی را برگزار می‌کند و در آن جزئیاتی را از ساخت ریمیک بازی Dead Space به اشتراک می‌گذارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dead Space Remake

این خبر از طریق پستی که شبکه اجتماعی رسمی دد اسپیس در توئیتر منتشر کرد، اعلام شد. طبق این توئیت، تیم سازنده قصد دارد تا نگاهی بسیار ابتدایی و اولیه از توسعه ریمیک Dead Space را به طرفداران ارائه دهد. در این لایو استریم فیلیپه دوشارم، تهیه‌کننده ارشد به همراه رومن کامپوس-اوریولا، کارگردان بازی به گفت‌وگو خواهند پرداخت. همچنین این برنامه نمایشی از یک بیلد اولیه توسعه را در بر خواهد داشت. البته EA تأکید کرده که این بیلد، یک نمومه اولیه بوده که به هیچ عنوان نهایی نیست و تنها با هدف نمایش چشم‌انداز توسعه‌دهندگان برای بازی تهیه شده است.

شما می‌توانید این استریم را فردا از طریق توئیچ استودیوی Motive مشاهده کنید. شرکت EA بازسازی نسخه اول Dead Space را در جولای امسال رونمایی کرده بود. به گفته سازندگان، این عنوان از پایه بر روی انجین فراست‌بایت بازسازی می‌شود اما به نسخه اصلی خود وفادار خواهد ماند.

هنوز بازه زمانی عرضه Dead Space اعلام نشده، اما EA تأیید کرده که ریمیک این عنوان محبوب برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. طبق برخی شایعات، EA در نظر دارد تا بازی را در اواخر سال 2022 عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا