اخبار بازی

همکاری EA با یکی از خالقان بازی Halo برای تأسیس یک استودیوی جدید

کمتر از یک سال پس از تعطیل شدن استودیوی مستقل مارکوس لتو، این بازی‌ساز باسابقه با شرکت EA وارد همکاری شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

مارکوس لتو و EA

مدتی پیش مارکوس لتو، یکی از خالقان فرنچایز افسانه‌ای هیلو و کارگردان سابق بانجی، استودیوی V1 Interactive را تأسیس کرد. این استودیو پروژه جاه‌طلبانه‌ای به نام Disintegration را توسعه داد که المان‌های RTS را با شوتر اول شخص ترکیب می‌کرد. اما متأسفانه این بازی نتوانست به موفقیت برسد و سال گذشته سرورهای مولتی پلیر آن در عرض کمتر از ۶ ماه خاموش شدند. استودیوی V1 Interactive نیز در اوایل 2021 تعطیل شد، اما مارکوس لتو اکنون ماجراجویی جدیدی را در پی دارد.

او به‌تازگی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، از همکاری‌اش با شرکت EA خبر داده است: «بسیار هیجان‌زده‌ام تا اعلام کنم که در نقش یک کارگردان بازی، به EA پیوسته‌ام تا استودیوی جدیدی را در ناحیه سیاتل، با هدف کار کردن روی بازی‌های اول شخص تأسیس کنیم. بی‌صبرانه منتظرم تا اطلاعات بیشتری را از آنچه که در حال ساختش هستیم، با شما به اشتراک بگذاریم.»

همان‌طور که می‌بینید، در حال حاضر جزئیات چندانی از از این پروژه در دسترس نیست. باید دید که استودیوی جدید آقال لتو بر روی یک بازی لایسنس شده کار خواهد کرد یا اینکه شاهد خلق یک IP جدید خواهیم بود. شایان ذکر است که هنوز نام این استودیوی جدید اعلام نشده و بعید به‌نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، بازی در دست ساخت آن‌ها را ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا