اخبار بازی

شایعه: تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 لو رفت

اینطور که به‌نظر می‌رسد، شبیه‌ساز فوتبال جدید EA در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی EA Sports FC 24

سال گذشته به‌دنبال تنش‌های به‌وجود آمده بین فیفا و شرکت EA، همکاری بین این دو پایان یافت. FIFA 23 آخرین نسخه‌ای بود که تحت نام فیفا منتشر شد و همانطور که از قبل اعلام شده بود، از حالا به بعد بازی‌های فوتبال آینده الکترونیک آرتز با نام جدید EA Sports FC ساخته و منتشر خواهند شد. در حالی که پیش از این تأیید شده بود که در طول ماه جولای می‌توانیم انتظار رونمایی از این بازی را داشته باشیم، اکنون شایعه‌ای جدید به تاریخ عرضه دقیق آن اشاره کرده است.

این شایعه از طرف سایت Dealabs و به وسیله افشاکننده معتبر صنعت بازی، billbil-kun مطرح شده است. او مدعی شده که بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) امسال منتشر می‌شود و خریداران نسخه آلتیمیت ادیشن، هفت روز زودتر از سایر خریداران به بازی دسترسی خواهند داشت. با توجه به تاریخ عرضه نسخه‌های پیشین عناوین فیفا، انتخاب این تاریخ برای EA Sports FC 24 چندان هم دور از ذهن نخواهد بود.

با این وجود، برای اطلاعات دقیق‌تر باید تا معرفی رسمی از سوی سازندگان منتظر بمانیم. آخرین نسخه از فیفا در سال گذشته موفق شد تا طی هفته اول عرضه، به بیش از 10 میلیون بازیکن دست یابد و رکورد جدیدی را برای سری به ثبت برساند. باید دید EA Sports FC تا چه حد می‌تواند این موفقیت را تکرار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا